Pinklady

Nu är det den här tiden i måndaden när lönen kommit och det är dags att betala räkningarna. Tänkte fixa det nu, jag hade endast en räkning från RadioTjänst somjag måste "checka in". Allt det andra, eller det lilla andra, går på autogiro. Så smidigt.

Har inte haft tid idag att lära mig hur jag ska överföra fotona från mobilen, får se om det hinns med imorgon.
Jag var på AH´s gardiner efter jobbet. Fyndade ett par tygstumpar som jag tänkte göra fina kuddar av till huset. Kom ju på att jag kommer att få inreda en liten "gäststuga" också, ska bli så roligt!
Undrar omjag kan få till det kanske så här mysigt, ett av tygerna gick i rosa.



Nu ska jag sätta mig och se på singelmammor en stund innan J kommer hem,
inget program för honom det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0