Någon gång visste jag att motgångarna skulle komma, mitt i denna GLÄDJE höst.

Det har hänt igen. Jag var på gymmet idag. Känns bra, hoppas att jag kan fortsätta vara duktig. Min nacke är ju totalt förstörd så något måste göras.
Igår och idag har varit en deppar-dag på jobbet. Vi håller på med omläggningar o.s.v och igår berättade cheferna att jag måste gå ner och bara jobba 50%, som jag har i grunden. Det kom som en liten chock. Har haft 90% över ett år nu, men nu blir det bara halva det. Det kunde ju inte ha kommit mer lägligt heller, nu när man gått med i gänget med miljon lån. Låter gnällig och tråkig nu men det har varit tufft att acceptera detta idag. Visst kanske vi kommer att få jobba extra eller det är ganska säkert, till en början, men det att veta att man har mer anställning är ju mycket tryggare. Så jag ska väl gå in för att söka lite efter andra jobb tänkte jag. Men det vet man ju hur lätt det är.
Var positiv, se chansen att komma ut ur posten nu Lina!!

Gjorde en sådan god middag idag. Handlade efter träningen och då är man ju så sugen på allt. Köpte mozzarella ost och färsk basilika. Varvade sedan skivad mozzarella med skivad tomat. Hackade på basilika och ringlade på lite Italiensk olivolja. Mmm, ni hör ju hur gott det låter. Till det gjorde jag Kyckling med basilika på, ris och Tzatsiki. Gott. Men fick äta i min ensamhet igen, men vad gör det.
 


Längtar otroligt mycket till lördag morgon, då ska jag soooova så länge jag vill. Det har blivit så otroligt svårt att gå upp på morgonen nu när det är mörkt ute. Ännu jobbigare blir det imorgon då jag ska börja redan vid sex. Usch, det gillar vi inte. Känner även av att man fortare blir trött på kvällen. I sommras har vi varit upp till elva varje dag utan problem men nu lägger vi oss vid tio efter att ha somnat vid tv:n.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0