Mitt renoverinsobjekt har anlänt

till Karstorp så jag ska dra mig dit och titta och fota. Har inte rikigt besämt mig för vilken sorts vit frg jag ska måla den i. Klarvit, gräddvit eller gråvit?? Hm, det tål att tänkas på.
Måste fixa någon mat nu först men behöver ingen matlåda, för jag ska på möte imorgon och då ingår lunch på Dillqvists.
Med chefs gänget. Mötet börjar 8 och håller på till fem, så det blir många timmar. Jag har också kvällen med reklamkörnign, försökte få den bortbytt men det gick inte. Så efter fem får jag börja med det som tar ca 3 timmar. Trisst. Men pengar bli det, och det behöver vi ju nu. Jag vill kunna köpa lite nya möbler och så till huset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0