Kom ihåg att unna dig lyx med jämna mellanrum!

Har ju glömt att berätta hur ansiktsbehandlingen var. UNDERBAR!
Jag kom ut två timmar senare helt bortdomnad. Det var rengörning efter rengöring, massage, insmorning, portömning och maskar. Det kändes bra efteråt, väldigt rent. Men nu är hyn som vanligt igen. Hon rekomenderade så klart att jag skulle gå en intensiv kur på 6 veckor med behandlingar 1 gång i veckan á 600:-. Ni förstår själva hur dyrt det blir. Självklart skulle jag också köpa sex olika produkter att använda hemma.
Jag fick köra det vanliga, hem och tänka på saken. Visst skulle jag vilja det, men det är ju absolut inte det jag vill
lägga pengarna på just nu. Fick hem lite prov som jag inte använt ännu, skulle kanske ta det ikväll och unna mig.
Jag har ju testat ett antal olika ställe med ansiktsbehandlingar och denna var bäst hittills.
Alltså Hud och kroppshälsan, gillar även House of Beauty.



LYX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0