Jojo, så blev det

tog mig till Vilbergens träningscenter och gymmade lite. Blev även lite solning. Det var skönt men jag kommer förmodligen ha världens träningsvärk imorgon. Ska verkligen försöka komma iväg någon mer dag i veckan. Men lovar inget som har med träning att göra.  
Annars har jag lagat mat idag. Massor med köttfärssås att frysa in och matlåda blev det. Skönt att kunna ta fram från frysen om man inte har lust att laga mat någon dag. Vilket är rätt vanligt. Gjorde även tocoköttfärs, som jag tänkte att vi skulle mummsa i oss ikväll. Om jag nu blir hungrig igen, blev ju en sådan sen lunch. Fast jag ska iväg med Jonas strax och jobba lite så hungrig blir jag säkert efter det.
Nya tag nu och in i ytterligare en jobbvecka. Ska bli intressant denna vecka på jobbet för vi håller på med massa omläggningar och så. Så jag är lite nyfiken på vad som kommer att hända. Men stora omflytten är inte föräns
29 september, men de är ju snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0