Imorgon, the final day.

Känns väldigt pirrigt, hoppas att jag kan gå ut med The big news. Blir nog mest hushållsarbete för mig idag. Har en tvättmaskin igång och när den är klar och tvätten hängd tänkte jag ta mig till affären. Behövs fylla på nu igen. Hade ingen yoghurt imorse, kändes så konstigt. Men så går det när man inte kan planera bättre.
Börjar fundera lite smått på vad jag ska göra till middag också, så hopplöst att komma på som vanligt. Blir nog något lätt som makaroner och köttbullar eller korv. Det går alltid ner. Är lite sugen på att baka något med, får se vad det blir. Om det blir. Städa, det behövs också. Får se om jag tar en sväng med dammsugaren. Lite skurning i badrummer blir det i alla fall. Ska hinna med och hämta Jonas fakturor hos revisorn med, det tar vi i samma veva som handligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0