Idol för hela slanten

Efter att ha jobbat hela dagen, till sju, var jag vrål hungrig. Började redan på jobbet fundera på vad jag skulle göra för mat. Tankarna går ju mot att köpa hem mat när man jobbar sent, men är så trött på ute mat så det var helt uteslutet. Kom sedan på att jag hade färdig tacoköttfärs i frysen så det fick bli tacopaj. Smidigt att laga och oj så gott det blev. Nu sittar jag och ser på Idol. Så många bra artister! Ska bli jätte kul att följa dom i höst.

Idag fick Jonas sin nya bil, har inte varit ute och tittat på den än. Får vänta tills imorgon, men jag såg honom ute på vägarna idag. Den såg väldigt fin ut.


Nu är pausen slut, tillbacks till soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0