Godmorgon alla piggeliner

Kör en morgon blogg. Börjar ju inte föräns åtta men gick upp när Jonas åkte i alla fall. Var lite pigg då efter att ha väckt och pratat med honom. Det blir ju så jobbigt om man precis somnar om när klockan ringer igen. Då är man garanterat jätte trött igen. 
Min hals är inte bra, får se hur det utvecklas under dagen. Blir det någon cykeltävling imorgon?? 
Funderar nupå vad jag ska ta på mig. "Vanliga" kläder eller jobbutstyrseln. Är ju skönt att slippa den under mötet men ska ju ändå jobba efter det. Har slängt på mig ett par jeans i alla fall, får se hur jag gör med överdelen. Om jag hittar något passande. Får ta med mig jobbkläderna i ryggan.
Höres ikväll om det inte blir för sent och jag ligger deckad i feber och snor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0