Det har blivit kväller.

Det gick bra med mäklaren. Han kikade runt och babblade på. Vi kom överens om ett pris vi ska sätta ut lägenheten på och han "assistent" skulle komma någon gång i veckan och fota mm. Sen borde allt komma igång, kanske visning redan nästa vecka. Vi kom även överens om ett fast arvode, känns skönt. Då slipper man oroa sig för det om det blir budgivning och priset stiger mycket.
Hoppas att det är något bra på tv ikväll, vet inte vad jag ska göra annars. Något ny serie som börjar kanske?
Nu ska jag först titta lite i IKEA katalogen och se om dom har något matbord, liknande det som jag hittade på MIO. Billigare vill jag såklart hitta. Bokade en tid för ansiktsbehandling den 25 sept. Längtar redan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0