Återigen

Återigen blev det en dag i arbetetstecken. Hjälpte Jonas med boden. Jag har målat klart allt jag hade fått i uppdrag. Vi kunde äntligen montera upp fönstrena, det blev perfekt. Nu börjar det likna ett litet hus så smått. Jag fotade det men har inte kommit unifull med hur jag överför bilderna från nya mobilen ännu. Det måste jag kolla över snarast.
Imorgon är det ny vecka igen. Har inget speciellt inplanerat ännu. Känns rätt skönt, förra veckan var ju rätt fullspäckad.
Nu ska jag hoppa in i duschen, ska bli så skönt. Har färg överallt. Smutsig känner jag mig med.

Det var en helt underbar höstdag idag. Solen värmde så skönt, men det var väldigt svalt i skuggan. Ibland var jag ju tvungen att måla på skuggsidan, men desto skönare blev det ju att gå runt till solen sen.

Nu är det bara cirka 35 dagar kvar tills vi får tillgång till huset. Det närmar sig med stormsteg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0