Är det möjligen så att det är träning på G?!?

Gårdagskvällen var lyckad. Vi var vårat gamla vanliga gäng från jobbet, men har alltid lika roligt. Jätte god mat, sång och musik med gitarr och sedan dans. Var trött när vi cyklade hem framåt småtimmarna. (Det var så fasansfullt kallt i natt, vantarna måste fram.) Så nu är jag seg och sitter framför datorn, nyss ätit frukost. Funderar lite på om jag ska gå ner och träna. Men det är bara små funderingar. Har ingen anning om det blir så. Vet inte vilka skor jag ska ha i så fall, har ju inga inneskor. får tvätta av de renaste jag har i så fall. Vore ju skönt att komma igång och träna nu. När jag dansade igår fick jag ont i nacken, helt sjukt. 22 år och kam inte ens dansa. Detta måste vi ju göra något åt. Kan ju vara skönt att sola också. Hm.. Får se hur jag gör.

Imorgon kommer lägenheten ut på internet, ska länka då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0