90-talets glammor vi vill glömma

På P3´s förmiddags program, (som jag följer under min brevbärar runda), var dagens ämne 90-talet.  Jag kunde för en gångs skull känna igen mig. Annars när det ska pratas om minnen från olika decenium brukar jag vara för ung för att ha upplevt det. Men denna gång var jag tillräkligt "vuxen". Jag kunde vara med och tänka över hur man egentligen var klädd på 90-talet. Ni minns väl de
- korta magtröjorna
- savannbyxorna
- tintinfrisyren
- jazzbyxan ibland med kort kjol över
- långärmad tröja med t-shirt över
- buffaloskorna
- platåskorna
- våtdräcktsjackan

Det är skönt att det är över. Undrar vad som blir 00-talets hitar? Några förslag?

Kommentarer
Postat av: Sarah

Wow, ett inslag om mode, äntligen! hehe ;)

2008-09-16 @ 13:16:52
URL: http://sarahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0