11 september

och jag giver en tanke till alla hemskheter som hänt denna dag.
Jag och Jonas åkte och tittade lite på bilar efter jobbet. Jag måste ha en ny snart, vet inte vad jag ska ta mig till. Men fy vad dyrt det är med bilar. Vill inte köpa en helt ny, känns som att verkligen slänga pengarna i sjön. Eftersom så fort man hämtat ut bilen har den sjunkit massor i värde. Så en bil som är ett par år gammal och lagom stor, vill jag ha. Verkar vara svårare än trott att hitta. Får leta lite på blocket, men måste ju först och främst bli av med min nuvarande. Ska kolla upp besiktnigen och förhoppningsvis göra den snart.
Åkte till bauhaus efter billetandet. Köpte färg till bokhyllan, antikvit blev det. Ska måla någon dag snart, helgen kanske. Köpte även några flyttkartonger. Ska plocka ihop lite "privata" saker tills imorgon då mäklaren ska komma och fota. Sen måste vi ju plocka ihop ännu mer tills visningen som blir vartefter så lite kartonger behövs ju.

Nu väntar jag på kebabpizza!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0