Tittar efter extra-jobb

Får fortfarande jobba mycket, vilket är super! Men det är lite skratt retande när de sa att det inte skulle behövas, fast vi trodde u inte på det någon gång. Ska bli intressant och se vart detta leder.
Men får ändå lite panik på att söka andra jobb. Kan inte komma på vart jag ska börja. Känns meningslöst att söka på jobbet på arbetsförmedlingen då det är flera hundra andra som gör det. Utan får försöka komma på ställen jag kan tänka mig att jobba på och sedan gå dit helt enkelt. Men det är faktiskt svårare än vad man tror att komma på ställen. Förslag??Jag har fåttt tips om busfabriken, vore kul, men vad gör man där egentligen? Får undersöka det. Kanske är bra om jag skriver ihop ett brev och ett CV i vilket fall som helst. Hur ett CV nu såg ut egentligen. Får se om jag har ett gammalt sparat i datan. Vore ju praktiskt, bara att uppdatera det.

Ska också söka efter utbildningar inom ekonomi tänkte jag. Någon snabbkurs eller något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0