Tiden spenderas i huset

Det blev en ofrivillig paus i bloggandet dom senaste dagarna. Är rädd för att det kommer bli så framöver. Ni förstår såkert var vi hållit hus, jo i huset. Nu är renoveringen i full gång, så det finns saker att göra. Jag har slipat och målat fönster och dörrkarmar. Det första fönstret var roligt, men sen kommer mölksyran i armarna och det är inte så roligt när man kommer till fjärde förnstret. Nu är det  BARA  fem kvar. Dom tar jag någon annan helg när lusten har återkommit. Jag kvistmålade även taket, inte det heller var så kul efter ett halvt rum, men bra blev det och nu lyser inga kvistar igenom. Blir nog super sen när det är målat helt. Fick faktiskt lite massage av J igår kväll. Han fick väl lite ånger när jag gått och tittat upp och vridit nacken i alldelles fel vinklar. Fast han skyllde på att jag varit så sur och deppig hela helgen. Vilket inte alls stämmer och man frågar mig. Men men, jag tackar ju inte nej till massage, även om klockan var alldelles för mycket. Det sov jag gott på sen.

Idag kontaktade jag Eon så nu tar vi över elen på lördag. En sak att pricka av på "Att göra listan".
Det blir säkerligen en sväng till huset ikväll också. Jonas är och tittar på element nu, får se om det blev något köp. Det kommer en kille ocj ska titta på golven sen, vi funderar på att ta in någon som får fixa det. Så att det blir bra. Får se vad det kan kosta.

Nu ska jag skicka iväg en ansökan till busfabriken, de söker lite extra personal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0