Stjärnkväll

Det var vitt ute imorse, även när jag gick upp vid nio, helt otroligt.
Nu är det verkligen hög tid för vinterjacka och mössa.


Massage-kvällen igår var underbar. Vi var 5 stycken från jobbet, vi pratade, fick massage och åt våfflor. Jätte trevligt, det värsta är att klockan springer iväg så fort. Halv tolv var jag hemma så det var inte bara lite skönt att ha sovmorgon idag.
Väl hemma fårn jobbet idag har jag även idag prickat av lite på "att göra listan". Mailade till Norrköpings kommun angående sophämtningen. Tecknade även en villaförsäkring på Östgötabrandstodsbolag. Eftersom Jonas aldrig tog tag i det, det blir jag som får fixa allt. Han bara jobbar och sover. Vet inte riktigt om jag gjort allting rätt, men det får vi väl se och om det inte vore så så hoppas jag att det går att rätta till.
Fick till och med äran att betala hans räkningar för han inte hann med, dock från hans konto så det var okej.

Jag missade Desperate Housewives igår, känns inte bra. Vet inte rikigt när reprisen går, men har för mig att det inte är en bra tid. Måste kolla upp det.

Snart är det helg igen och jag kan tänka mig att det blir att fixa i huset. Har i och för sig lite att göra i lägenheten också. Fast det känns fortfarande lite tidigt att börja packa ner saker. Men lite kan jag ju göra. Det står tre kartonger redo i köket sen har vi tre i källaren också. Måste nog åka och köpa fler flyttkartonger med, var inne på det idag men dom är så tunga att bära när dom ligger i tio-pack så jag tänke be Jonas.

Nu är det dags för duschen, ska bli skönt. Tänkte skämma bort håret lite idag med. Just det, måste ta tag i att gå till frissan också, håret är så tråkigt just nu. En frisyr behövs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0