Sovmorgon nalkas

Helt plötsligt är det massor som är intresserade över min bil. Det är kul. Har hittat en köpare som ska komma hit på fredag eftermiddag och "hämta" bilen. Dom har ju aldrig sett bilen men sagt att dom vill ha den. De tar tåget hit för att kunna köra hem den. Vilken chansning tycker jag. Men de gör ju som de vill. Jag har lovat att hålla den i alla fall och hoppas ju verkligen att dom köper den. För nu har jag ju sagt att den är såld till ett antal intressenter.

Imorgon börjar jag 12.15 igen, så skönt med sovmorgon. Särskilt efter denna dag som gått i ett,
sedan kvart i sex när jag gick upp imorse.
Har lite att styra med innan jobbet. Måste till optikern och fixa till glösögonen som halar ner hela tiden.
Blir nog även ett besök på apoteket, behöver en ny ansiktskräm som börjar sina.
Eventuellt tar jag en snabbis på stan också, skulle vilja ha en ny topp som jag kan ha i helgen och andra
festligheter jag ska på de kommade helgerna. Vore så roligt med något nytt.
Man blir ju så mycket snyggare då!

Att jag inte börjar tidigt imorgon betyder att jag och J kan få sova ett tag tillsammans igen.
Känns som det var en evighet sen. Men är lite orolig för att jag inte kommer att kunna somna om när han dundrar in här vid den tiden jag är van vid att gå upp. Vi får se helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0