Snygg i håret igen och snön är här

Gjorde ett besök hos Klippoteket idag och snyggade till frillan. Skönt, det var verkligen på tiden. Fick som vanligt säga till Jonas att jag klippt mig, eftersom han inte märkte något. Men det vart snyggt tyckte han i alla fall.

En dag kvar att jobba, sen är det dags för helg igen, vilken tur att veckorna går så snabbt. Undrar hur det skulle vara om en vecka var mycket längre. Kanske innehöll 10 dagar, med jobb 7. Usch vad jobbigt det skulle vara. Jag är hel nöjd med detta system. Ett stort tack till den som uppfann veckodagarna,  var det Gud?!?.

Ikväll tänkte jag ladda över bilderna från Åses 30-års/bröllopsfest. Hoppas det blev några bra!

Min näsa har börjat snora, och halsen svider lite. Vad är detta? Får se om det leder någonstans.

Vilket väder vi fått, varit så kallt idag och det var så mörkt redan kl. 13. Sedan kom regnet blandat med snön. Undrar hur det kommer att vara imorgonbitti. Om det går att cykla till jobbet, det kanske är bäst att ställa klockan lite tidigare ifall det ställer till problem. Får se, är ju så tidigt jag måste upp. Klockan ringer redan 5.35.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0