Lost

Äntligen hemma och det är fredagskväll. Lugnet har lagt sig och en snarkande J ligger på soffan. Det blev ett långt pass på jobbet, närmare tolv timmar. Perfekt med några övertidstimmar. Efter jobbet rusade vi iväg för att fira min morbror. Trevlig tillställning med god mat! Trots det är det väldigt skönt att vara hemma nu. Ska lägga mig i soffan ett tag nu och zappa mellan kanalerna. Först ska jag göra mig klar för natten utifall jag somnar, vilket är rätt troligt.

Är lite bekymrad dock. Kan inte hitta min plånbok. Börjar bli riktigt orolig då den inte finns någonstanns i lägenheten. Hade den sist igår på jobbet vad jag vet. Sen är det bara en dimma. Hoppas den ligger på köksbordet imorgon bitti. Lite väl optimistiskt kanske. Har för säkerhetens skull flyttat alla pengarna från rörelsekontot, lämnade ynka 200 kr. Inget hade hänt där föresten, det var mitt köp på Statoil igår lunch som var registrerat sist.
Måste komma på var jag lagt den, eller så är det så att jag tappat den helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: sarah

Ajajaj, hoppas du hittar den!

2008-10-04 @ 11:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0