Lill-Lördag till ära!

Är i stort behov av massage! Ryggen bara värker mer och mer. Funderar på om jag ska ringa och boka en tid hos muskeldödaren. Bävar ju lite för det, vill hellre att t ex Jonas ska massera mig. Frågade lite försiktigt förut men fick bara en konstig min tillbaka. Inget att hoppas på där inte.

Vi var påväg att åka och titta på tapeter och olika nyanser man kan ha på trägolv förut. Men vi kom aldrig dit, blev bara en massa andra ärenden. Hoppas vi kan åka någon dag snart, lördag kanske. Har blivit lite sugen på att titta på olika alternativ. Vi har ingen anning om hur vi vill ha det. Blir väl antagligen en pers i affären. med olika viljor mm. Fast vi är rätt lika i alla fall. Ingen gillar super moderna 60-70-tals tapeter osv. Men däremot är nog jag den som vill ha lite ljusa tapeter, kanske vita och sen möblera med färg eller trä och Jonas vill ha mörka säger han. Så vi får kompromissa med någon fondvägg säkert.

Jag vill att dessa två veckor ska gå fort nu så vi kan börja riva!

Nu är det dags att väcka J, han ska ju iväg och jobba nu. Jag ska krypa ner i soffan och se på Bonde söker fru.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0