Hushållssysslor

Lite fredagsmys med kinamat blev det igår. Super gott! Det var nog första gången vi åt på resturangen, annars brukar vi hämta hem just kina mat. Jag tog 4 smårätter, alla goda! Men friterad banan som vi tänkte ta till efterrätt var det inte frågan om efter dom portionerna. Det sparar vi till en annan gång.

Vaknade förskräckligt sent idag, 10.40. Uuhh. Huvudet var skapligt segt, men jag kanske behövde det. Tog en rask promenad runt vilbergen och efter det kändes det bättre. Kan ha berott på att jag var inne hela dagen igår, tog bara en liten nypa luft mellan allt pappersarbete.
Annars idag har jag dammsugit, tvättat och plockat här hemma. Förstår inte var alla papper och kläder kommer ifrån. Det finns överallt efter en vecka.  
Ikväll ska vi på släktmiddag hos faster. Tevligt. Ska bli intressant och se alla reaktioner på vårt husköp. Vet inte riktigt om rycktet har nått fram till alla där än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0