Han jobbar massor och Jag jobbar lagom =)

Det är sant. En ny vecka med nattjobb för J och det betyder ensamma kvällar för mig nu igen. Trist. Visst jag kan välja precis vilket tv-program jag vill, men det blir tråigt till slut det också. Men är väldigt glad för att vi inte bor i huset än. Då hade någon annan fått sova hos mig om nätterna. För det hade jag nog inte riktigt vågat det än. Men jag hoppas att jag kommer vänja mig rätt fort. För att ensam kommer jag ju att vara ofta.

På tal om huset också, vi var ju där igår kväll. Han hade näst intill tömt det nu så tapeterna trädde fram. Och ja, de behöver bytas. Så lite mer jobb än vi hade räknat med blir det. Men jag tycker det ska bli roligt, klart att det kommer att kosta och att det tar tid. Men fint blir det tillslut. Det är så himla fint där, längtar så mycket. Tänker på sen i vår när det blir varmare och man kan sitta ute och mysa i solen mm.

Nu tänkte jag gå ut och leta lite efter möbler på blocket. B la soffbord och matbord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0