Fredagsmys

Bilen blev såld, känns så skönt. Fick en skaplig slant. Såklart var det en rejäl förlust emot vad jag köpte den för. Men en bilaffär är ju aldrig en bra affär. Så det är okej ändå. Det finns nog hål att stoppa pengar i snart.
Fösta gången nu när jag skulle ta en av de andra bilarna, King caben var det. Så bråkade den med mig, kunde inte ens vrida om nyckeln. Efter att ha försökt en stund fick jag snällt gå in och byta nyckel till opeln. Vi kommer bättre överens vi. Jag var så snäll mot den och matade den till och med.
Nu har J jobbat klart natt för denna vecka. Så jag har sällskap hemma, fast han sover såklart. Men känns ändå tryggt att ha någon hemma, fast han inte ens skulle vakna om jag smällde med kastruller brevid honom just nu. Roligt att han kommer vara pigg imorgonbitti nu. Får sova i 14-16 timmar. Borde räcka!
Imorgon händer det saker. Vågar inte rikigt skriva om det här än. Utan får vänta tills på söndag och berätta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0