Den "nya" king caben

J har införskaffat en skrutt bil. En nissan King Cab från -87. Matt svart, tejpat med silver tejp och hel unken inuti. Han tycker det är värsta coola bilen, jag bara rynkar på näsan. Visst ser den maffig ut men, ja, det märks att den är 21 gammal. Vi gjorde en stor städning i bilen idag. Den förra ägaren måste nog mer eller mindre ha bott i bilen. Det var ostbågar, rakhyvlar, saxar och glas överallt. BLÄ. Nu är den rumsren i alla fall. Måste få bort den unkna lukten också bara. På vägen hem blev jag tvungen att provköra den. Och det visade sig att vi inte kom helt överens. Den var svår i kopplingen och det kännds som man körde en traktor. J tycker jag ser as cool ut och att det är så fränt när tjejer kommer i en sån där bil. Men jag skäms när vi svänger in på macken och det står 2 tjejer där.
Han har också löst mitt bil problem, förslaget var att jag säljer min bil och sen behöver jag inte köpa någon ny,
kan ju ha det här.
Jag ska sova på saken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0