1 Oktober = ?

Vad konstigt det har kännts att ha en förmiddag ledig. Jag tror att det kan bli ganska skönt att ha det en gång i veckan. Lite sovmorgon och plock hemma eller om jag går upp tidigt hinner jag till och med hitta på något. Denna gång tog jag det lugnt, sov till halv tio, läste tidningen sakta till frukosten. Sedan har jag plockat här hemma, det låg papper överallt. Jonas hinner aldrig med att ta vara på alla papper han får. Men det är lite svårt för mig att veta var jag ska göra av alla, vilka som är viktigt o.s.v. Har sorterat upp dom nu i alla fall så får han försöka titta i de högarna ikväll. Jag är så orolig för att det ska komma bort något viktigt. Sedan i huset får vi ett rum över och det kommer vi att ha som kontor. Drömmer om att vi ska ha värsta ordningen där inne, men pappersfack mm. Får se hur det blir, det är tanken i alla fall.
Jag har också tagit en sväng med vännen dammsugaren. Känns skönt att ha det här gjort före jobbet så jag slipper det efter. Jag har sett ett par fördelar med det nya schemat nu
+ för ledig förmiddagar
- för jobb ända till 18.20.

Nu ska jag bara gå till tidningsinsamlingen vihar på parkeringen. Jag trodde att detta pissregn skulle ge sig snart, vill ju inte gå ut i onödan i det. Cykla till jobbet sen också, bu, undra om jag är lat och tar bilen.


Kommentarer
Postat av: sarah

Jo, redan oktober. Kan inte fatta vart tiden tar vägen. får ta våran promenad snart, innan hela oktober också flyger iväg! Låter ju som du har lite tid över till skogen menar jag :P

2008-10-02 @ 12:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0