Musjakten är över

Igår kväll laddade vi musfällorna med korv och satte dom utanför dörren. Imorse när jag kom ut var det fångst i båda två. Skönt, men oroväckande att det var två stycken. Men å andra sidan, skulle vi ladda fällorna skulle vi säkert få någon varje dag. Möss finns det ju på landet. Nu får vi vara uppmärksamma på nya bajsar på altan bara, i så fall blir det nya fällor.
Men fy vad äckligt det var när dom låg där upp och ner döda, fick en sådan obehaglig känsla i kroppen. När jag gick därifrån var jag tvungen att hålla för ögonen för att slippa se dom. BLÄ. Skulle aldrig klara av att ta bort dom, är väldigt glad för att Jonas gjorde det. Jag började planera att vi skulle slänga hela fällan och allt för att slippa pilla med det. Men det var ju inga problem för J det där. Bra att jag har en MAN i huset.

Imorgon blir det tapetsering, SPÄNNANDE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0