I ett hus på vägens slut - finns vi nu

Oj, det var evigheter sen jag skrev här. Vi har, som ni säkert förstått, flyttat nu. Eller det var hela två veckor sen nu. Vi har inte fått igång internet ännu så jag har inte kunnat skriva nåt p.g.a det. Men nu tänkte jag passa på en snabbis. Är hos ma o pa och betalar lite räkningar.

Vi stormtrivs i stugan och allt är bra förutom att vi haft problem med mössen. Men vi tror vi lyckats hitta hålet de togs sig in i nu så vi har varit musfria i fyra dagar nu. Men vi hör hur dom gnagar på fogskummet vi tätade med. Det är läskigt, undrar hur länge det tar tills dom tar sig igenom. Men men. Igår satte vi upp lite julstjärnor och stakar och det blev så mysigt. Imorgon ska släkten komma ut på advetskaffé och husvisning. Ska bli trevligt!
Eldar i kaminen gör vi varje kväll också, super mysigt.
Bilder kommer så fort vi fått igång datorn hemma, hoppas verkligen på veckan som kommer.

Nu ska jag och Emma åka och handla lite till det och kanske titta på lite inredningssaker. Alltid roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0