handlar dag

Fick bara jobba till tio idag, men det gör inget för då kunde jag passa på att uträtta massa saker. Jag och Emma åkte runt till alla affärer nere på ingelsta, nästan. Om man frågar henne var det ALLA. Jag köpte persiener till sovrummet, det blev vanliga plåt. Var inne på trä ett tag men det fanns inga snygga. Så vi börjar med det här. Köpte även en toalettsits och nya kuddar.
Jag ringde ju ner till Norrköping Kommun och ändrade vårat abonnemang för sophämtningen. Så vi var även förbi returpunkten och hämtade ett brunt kompost kärl. Fick med en liten korg att ha under diskbänken och påsar. Så nu är vi förberedda för källsortering.
Nu ska vi iväg till huset och räkna ut hur många meter golvlist vi ska köpa. Trodde vi skulle hinna med mer i eftermiddag men någon sov alldelles för länge och segade sen så länge, nu är han redo. Så beställa bordet och de för vi ta en annan dag.
Sovrummen blev tydligen tapetserat idag så det ska bli spännande att se nu. Enligt målaren blev det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0