Lever livet

Vi har äntligen flyttat hem igen, efter stambytet i lägenheten. Badrummet blev så himla bra! Vill vara där inne hela tiden!
Måste lägga upp en bild på det!
Fast att livet i baracken var riktigt trevligt är de skönt att vara tbx. Vi hade tur att få bo där under försommaren, de va ju riktig sommar ett par veckor, så vi grillade o spelade kubb med grannarna, låg ute på gräset o sola mm.
Nu fick vi verkligen mersmak för att bo i hus.

Igår la jag ut min Ford puma på blocket. Dags att sälja den nu, eftersom jag vill ha en större bil.
Annars är den ju helt underbart snygg!
http://www.blocket.se/vi/16890914.htm?ca=14_s


Har semester denna vecka, skönt. Tog bara en i år, Jonas jobbar ju ändå och sitta själv i 3 veckor som jag gjorde förra sommaren var ju inge vidare. Men nu har mamma o pappa också semester så jag har dom. Imorgon ska vi nog åka till mormor och morfar på landet. Fast först ska vi måla "sargen" runt poolen hos ma & pa.

Nu ska jag hoppa in i den fina nya duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0