...

.
Idag har jag hängt med mamma igen =) Inget roligt att vara hemma i lägenheten, bättre ute i Karstorp.
Har läst i min bok, i denna ljuva sommartid, mycket spännande nu. tar nog slut imorgon.

Mamma o jag var på systemet, inhandla lite till lillsyrrans 20-års fest i helgen!
Sedan blev det en fika hos moster.
Har även hämtat biljetterna till bion, så nu är de fixat. Blev lite stressat med de, förut när man reserverade biljetter så kunde man ju hämta ut biljetterna nån timme innan bion börjar, men nu måste man hämta dagen efter man reserverar. Dåligt.

Nu ska Jonas & jag åka och äta, blir nog Söderköping. Se om de blir någon smaskigt.
Får hoppas att solen tittar fram lite oxå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0