Emma 20 år

Idag fyller lillasyster 20, alldeles för mycket. Det känns som om hon snart är om mig. GRATTIS!
Jonas ligger fortfarande o sussar här bakom mig, fastän klockan snart är två.
Blev lite fest igår, firade Emma med hela tjocka släkten i Karstorp. Jätte fin buffe som mamma fixat, såå god mat, de är synd att man blir mätt så fort. Sen var det så klart jordgubbstårta, jätte god den med.

Senare mötte jag upp några kompisar och så gick vi till palace. Det var kul, jätte länge sen man var ute o dansa.
Jag & Jonas gick hem, de blev rätt långt. Brukar gå rätt bra att gå hem, (när man har gympaskor). Men de hade ju inte jag så klart. Men hem kom vi iaf tillslut. Jonas somnade medans jag tvättade av mig sminket. =)

Nu kör jag en tvättmaskin igen, har tvättat så mycket sen vi flyttade hem från baracken. Fick gå ner till ICA och köpa mer tvättmedel. Så när är maskinen igång. Men jag kommer väl aldrig ifatt med tvätten, känns de som. Står fortfarande två säckar med smuts i köket, inte så kul. men men.

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0