Regnet öser ner.

Vilket väder, är iof ganska lycklig över att det var helg och jag inte jobbade, det hade inte varit för roligt.
Men imorgon är det dags igen. Var hos otikern i fredags, ännu är det inte borta suck, återbesök Tisdag. Måtte det vara borta då, imorgon är det tre veckor med glasögonen.
Jobbade till halv sex i fredags och var skapligt slut, efter elva timmars jobb. längtade hem till soffan och tv. Mamma ringer när jag nästan är klar på jobbet och frågar om jag ska med till Sörping och äta planka. Gick inte att tacka nej där.


Annars har helgen varit lugn, storhandlade igår förmiddag, så nu är kylen full igen. Senare hjälpte jag Jonas att lasta ställningsmaterial till ett jag idag. Sen blev det lördagsmiddag på Leons, mos, köttbullar, lingonsylt och ketchup & senap. Vet i sjutton varför jag tog det, svarade JA när hon fråga om jag ville ha ketchup och senap. Hur tror ni att senapen smakade till lingonsylten... Efter jobbslitet cyklade vi ner till Trädgår´n.
Idag har jag sträckläst klart boken och lyssnat på oskan, väldigt nära ibland. läskigt
Tvättat och tvättat.

Nu är det mat på G. Kyckling och ris med någon god sås till tänkte jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0