kvällen på en brygga

♥ Även idag har det varit kanon väder. Vilken kraft man får när man vaknar på morgonen och solen lyser in. Men senarepå dagen blir det rätt segt i hettan, särskilt när man jobbar. Fast idag blev vi ordentligt bortskämda och kunde gå hem redan vid 12. Så duktigt hade vi jobbat på. Jag åkte direkt ut till Karstorp och placerade mig vid poolen med boken. Så skönt och baden svalkade verkligen, det var endast 16 grader. FY. Läste ut boken så nu är jag sysslolös igen.
När Jonas kom hem åkte vi till Ensjön och slappade på bryggan. Köpte med Aftonbladet och Klick! Jonas somnade direkt. Men så mysigt och ligga där när det skvalpar under en.
Jag tog mitt första bad också med några simtag. Riktigt skönt var det i vattnet efter att ha badat i poolen hela dagen. Måsta ha varit över 20 grader.
Imorgon åker jag och mamma och solar och badar någonstans, ska bli skönt. Jonas åker till Trosa och jobbar hela helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0