halvars

♥ Har varit helt underbart väder idag. Sol och värme. Jag och Christin tog en promenad ner till halvars, inte så klokt i eftermiddags värmen. Blev rätt kämpigt, men gott var det med glass. Direkt när värmen kommer börjar man klaga på den, vi är rätt komiska vi, aldrig kan vi vara nöjda. Sol och värme är så klart väldigt härligt om man har tillgång till bad.
Senare kom Emma och vi stekte pannkakor i 1 ½ timme. mumma
Har börjat småläsa i fortsättningen på boken jag läste ut också. Känner på mig att det inte kommer ta lång tid att komma igenom den här också. Belinda Olsson. Kan jag rekomendera. Snart är det helg igen och jag hoppas vi kan åka ut till skärgården.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0