Grillkväll

Idag har sommaren varit på besök igen, hoppas det blir skapligt imorgon också, tänkte se vädret på tv nu.
Det känns som att det finns så mycket mer att göra om solen är framme. Kanske beror på att man får mycket bättre humör om det är fint väder. Så otroligt skönt med sommar kvällar.
Dom vill vi ha fler av!
Optikerbesöket gick bra! Förhoppningsvis blir det bara ett besök till, på måndag. Nästan alla konstigheter i ögonen var borta. Men det blir glasögon-ormarna över helgen också.
Hade Sarah och Christin på fika idag. Stressade ihop en hallonpaj efter optikern medans jag sprang med dammsugaren och  putsade i badrummet. Hann precis pusta ut innan det ringde på dörren.
Det kom även en tjej och tittade på bilen, hon lät intresserad så får hoppas att det blir en affär de närmsta dagarna.
Så jag kan börja leta efter en ny.
Efter fikat bar det av till Klingsberg och grillkväll. Min kusin har fyllt år så vi firade henne lite med mycket god mat.

Om det blir sol imorgon hoppas jag det blir att sola lite, färgen behövs bättras på lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0