Fredag

Nu har vi det ledigt att par dagar, skönt, fast att det inte är så fasligt ansträngande att jobba nu. Jag, Emma & Jonas grillade i Karstorp ikväll, passade på när päronen är på MC-semester.

Var ju och såg Sex and the city i söndags, jag rekomenderar den starkt. Jag var med några tjejkompisar och vi alla hade försökt få våra mans att följa med, men de hade reagerat på ungefär samma sätt. Ratat direkt. Och med fasit i hand var det mycket klokt att vi inte såg filmen med dom. För att då hade det varit sista gången den kvinnliga delen hade fått välja biofilm. Det var verkligen en tjejfilm!  Men dock absolut sevärd! Även de som inte följt serien (inkl me).

Någon dag kommer det bilder från min Nikon D40X. Tid saknas just nu, är mest ute i solen!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha... Jag fick med Linus på den filmen... jag amo o linus var o såg den.. fast han var väl inte så jätte positiv direkt:D

2008-07-18 @ 10:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0