Bränd + brun

♥ Underbar dag ute i skärgården. Vi åkte till en ö där vi varit mycket när vi var små, men kände inte igen mig. Inte en helt perfekt ö, fanns inte någon riktigt bra klippa att ligga på men det gick så bra ändå. Det första jag fick höra var att en gång när vi var där, då jag var ca 1 ½ år, så hade jag sprungit omkring naken och sen börjat bajsa på berget, stående. Eftersom jag annars hade blöja undrade jag vad det var för korv som kom, den landade tydligen stående mitt mellan mina ben och sedan välte den sakta mot mitt ben och jag började gallskrika, livrädd. Detta var tydligen väldigt roligt och det var tyvärr ingen som hade glömt det heller. Mitt första möte med bajs alltså.
Jag är väldigt sugen på en egen båt, kunna åka ut en hel helg och sova över. Det är så fint på kvällarna ute i skärgården.
Hoppas jag och Jonas kanska kan köpa en till nästa sommar, vore så härligt!
Så här såg min söndag ut, inget att klaga på. (Är väl i så fall lite sveda nu):
         

Kommentarer
Postat av: Carro(kusin)

Hej gumman. Ær det med nya kameran du tagit dom fina bilderna? ser helt underbart ut. hoppas allt ær bra många kramar

2008-08-13 @ 18:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0