32°C

♥ Vilken dag! Så himla varmt, 32 grader visade vår termometer när jag kom hem från jobbet. Det var inget roligt att jobba, helt genomsvett bara genom att cykla ut till distriktet. det stod helt still på morgonen, inte en vind pust här inte.
På eftermiddagen när Jonas kom hem åkte vi till Mårängen och badade. Har aldrig varit mer efterlängtat !!
Här hemma i krypinnet har vi fått öppna fönstret i Vardags/sovrummet också, det var helt outhärdligt.
Det börjar bli dags att betala räkningarna, dom där dagarna i månaden närmar sig. Vi drar på det en dag till!
Idag kom mitt foto med i NorrköpingsTidningar. Sommarbilden som dom har varje dag, som alla kan skicka in. Jag gjorde de för jätte länge sen, trodde inte den skulle komma med. Fick värsta chocken i morse, med det var himla roligt. Dom hade samlat lite djurbilder på ett uppslag o där var min orm med.

Vet inte vad jag ska göra nu, här hemma är det UFC, ultimate fighting, inte min favvo precis. Får surfa runt här lite till!
Imorgon ska jag förhoppningsvis åka till Klarsjön med tjejerna! Hoppas på värme och sol då med så klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0