Viktigt med sömn!

Det var inte det lättaste att somna igår kväll (natt), eftersom jag vaknat så sent på dagen. Så det blev inte många timmars sömn och efterföljden av det: Super trött idag. Gjorde mina ärenden på stan efter jobbet, när det var avklarat åkte jag hem till soffan och sjönk ner med en bok. Får inte somna, får inte somna.. Vill ju inte vara med om samma sak ikväll igen. Tro det eller ej men jag klarade att hålla mig vaken. Det blev dessvärre ingen dammsugning idag, vilken börjar bli väldigt nödvändigt. Måste, MÅSTE göra det imorgon.
Jag och Jonas har ju tagit ledigt på fredag och måndag så vi får lång helg. Var så glad att jag äntligen fick honom att ta lite ledigt i alla fall. Vi hade planerat att åka ut till skärgården och slappa, har varit där ute så sällan, bara midsommar faktiskt. Men dessa planer verkar gå i stöpet. Fredagen är fullspäckad med möten för båda (mest Jonas) och måndagen ser väl likadan ut. Förhoppningsvis kanske vi kan åka till landet i två dagar. Det är något i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0