Lördag

Gjorde ett test på http://www.svenskanamn.se/namn/namngenerator och mitt och Jonas barn skulle heta Erla och Fingal. Vet inte rikigt vad jag tyckte om de namnen, men helt klart anorlunda.
Jonas kom hem med en varsin mysdress han köpt. Han är så rolig, samma färg och allt. Så nu är det bara husvagnscampingen som fattas. Han lyckades nästan helt perfekt med storleken denna gång. Han hade använt sig av hon som jobbade där och jämnfört. När han var i Kambodja så fungerade ju det inte så bra. Men då hade han ju inte sett mig på ett tag och var van vid dom späda kambodjanerna.

Vi lunchade på stan förut. Den lilla resturangen som ligger i hörsalsparken. Trodde knappt att den fanns kvar där, ser lite sunkigt ut. Får hoppas att kommunen fixar till parken som de pratat om. Då blir det perfekt där med uteserveringar och så. Vi åt pasta, helt okej.
Ikväll och inatt är jag ensam, andra hälften är på fest och inatt är det en UFC gala på tv som de ska sitta uppe och se, inte här dock då. Funkar ju inte när vi har vardagsrum - sovrum i ett. Så för mig blir det rester till middag ikväll, chilikycklingen, men den äter jag mer än gärna.
Så här ser huvud killaren ut jag köpte på Skänningemarken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0