Svart/vita foton - mycket fint

Dagarna går så otroligt fort. Redan helg nu igen. Det kanske gick extra fort denna vecka för att jag var ledig måndagen. Nu har jag ingen mer semester inlagd men ska se till att ta ett par dagar i höst. Det är så skönt.
Jag är lite sugen på att beställa hem några foton jag tagit så att jag kan sätta in några i ett album. Köpte ett stort svart album när jag var i Ullared för ett år sen, men det har inte blivit av att fixa det än. Jag tycker om att fota och exprimentera, här är några exempel. Svart-vitt blir väldigt fint med en svart bakgrund till.

Stendörren, Nyköpingsskärgård

Safariparken, Kolmårdensdjurpark

En gränd i Norra Italien.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0