Kväll på stan..

Augustifestivalen har dragit igång. Först ut var Rix fm festivalen. Var ju lite sugen på att se den, Nordman mm lockade. Jag skulle ha jobbat till sju idag och efter det lämna in bilen. Kännde att det skulle köra ihop sig lite eftersom festivalen började halv sju. Men jag blev klar på jobbet till halv sex, jätte skönt. Jonas och jag kom iväg med bilen men var inte inne i stan förän vid sju. Fy helsike med folk. Visste direkt att nu är det kört. Jonas hatar folksamlingar. Vi gick snabbt förbi scenen, som vi såg på 100 meters håll och bestämde oss för att gå och äta istället. Artisterna hade inte dragit igång riktigt så jag tänkte att vi kunde gå tillbaka efter maten. Vi hamnade på S:t George. Kycklingspett, bulgur & tzatziki för min del och Vitlöksbröd till förrätt, suverän där föresten. Mycket gott.
 Vi började gå upp mot vasaparken efter men jag fick aldrig med mig Jonas till scenen igen så det blev inga kändisar denna gång. Får hoppas att vi ser några andra i helgen. Såg att BWO ska komma på lördag!
så här mycket folk var det. Tycker själv det är roligt med mycket folk vid sådanna här tillfällen, det är väl inget roligt att vara ensam på en konsert.

Det var väldigt mycket ungdommar överallt på stan. Lite kul att se ur man själv var för nåra år sedan. Ser väldigt töntigt ut, kan inte riktigt fatta det. Men rikigt så var väl inte vi?!? Alla hade klätt upp sig med de finaste kläderna de hade, modernaste. Jag hade slängt på mig ett par gamla jeans och en munkjacka. Hur snygg kände jag mig tro? Nästa gång jag beger mig ut får jag väl försöka litegrann, (om jag orkar bry mig).
Imorgon har jag en massage tid igen. Hos muskel-dödaren. Gkorde ju så jävulskt ont sist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0