Tisdag

Det blev, inte helt oväntat, jobb framtill småtimmarna för Jonas inatt. Jag fick titta på filmen ensam. Den var rätt okej faktsikt. Peter Haber är bra som vanligt. Har varit lite småsugen på Sunes sommar en tid och idag slog jag till och köpte dvdn. Peter Haber igen då. Även denna film tittade jag på själv nyss, eftersom Jonas ligger på soffan och sover nu. Sover ifatt lite.
Nu tror sig optikerna ha kommit på mitt problem, trånga tårkanaler eller något sådant. Skönt att de kommit fram till något men trisst att det kanske betyder att mina ögon inte passar sig till linsanvändning. Ska i alla fall prova på endagsliner några dagar och se hur ögonen reagerar på det. Men känns som det är kört, jag kommer att förbli en glasögonorm. Förhoppningsvis kan jag använda linser ibland, vid speciella tillfällen.
Nu får vi se om jag väljer att tvinga upp trötter eller om han ska få sova hela natten. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0