Sega söndag

Sega dagar måste man väl ha ibland också, men just nu känns huvudet som tuggummi. Fast att jag har tagit två promenader, men mest suttit framför tv:n faktiskt. En hel del OS har det blivit, men det har inte varit något jätte intressant än tycker jag. Längtar till friidrotten drar igång.
Körsbärssaften jag köpte är himelsk god. Jag är själv om att tycka det också, men det betyder ju att jag får ha den för mig själv.
Har börjat följa ett par bloggar dagligen. Bl.a www.blondinbella.se . Fastnade vid den, har ingen anning om varför. Enligt mig en 17 årig snobb från sthlm, något man inte blrukar gilla så där jätte mycket. Men något är det väl med bloggen eftersom jag måste gå in och kolla. Blir så förvånad om hur hon öppet skriver om att hon är ute och festar, besöker uteställen, hon är 17 ÅR. Det kanske är något vi missat i lilla Norrköping, att i Stockholm, där får man gå ut när man är 16? Nja, tror inte det. Frågan är hur uteställerna vågar släppa in henne när hon är så välkänd och riskera serveringstillstång?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0