Saker och ting händer...

♥Trodde det var min turdag idag.
Jag önskade igår att Jonas skulle bli stucken av en geting snart. Han har aldrig i hela sitt liv blivit det. Jag är mer rutinerad och har blivit det ett antal gånger. Men i alla fall han är så rädd för dom, blir hyper nervös när en närmar sig och jag retar honom alltid. Tuff som han annars alltid ska vara. Idag kom han hem och berättade att han blivit stucken. Jag hade svårt att tro honom först eftersom han inte hade typ bandage eller något. Men när han beskrev hur det kändes fick jag ge mig (men är dock fortfarande skeptisk). Jag undrade om han skämdes nu när han varit så rädd hela tiden. Det gör ju faktiskt inte super ont, även om det inte är skönt. Han bara mumlade något.

Det håller på att hända en annan fantastisk sak också. Berättar mer senare...
Köpte två trisslotter men det blev inget som vanligt.

På lördag ska vi på mingelparty hos Jonas morbror. Känns jobbigt när jag tänker på vad jag ska ta på mig. Undrar om man ska köpa något nytt eller åka hem till syrran nu igen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0