RuskPrick

Undrar om alla bloggar om ovädret..? Tjatigt, men jag tänkte göra det i alla fall. Jag och Emma åkte till Linköping och Ikanohuset. (det gjorde visst alla andra också, för fullt var det). Hade skapligt tur med parkeringen. Blev inga nya kläder för mig men ett par djupa tallrikar, i vår servis, på Ikea. Skräckfärden hem får nog lilla syster mardrömmar om. Inget kul att köra bil när man klanppt ser 2 meter framför sig pga regnet. Och så ska man tänka på vattenplaning mitt i alltihoppa. Fram kom vi, hela.
Hittade min favorit glass från Italien där, amarena. Så himla underbar god. Jonas lär väl få jobba hel natta. Då hans val av arbete är vattenskador och översvämningar, känns ganska relevant idag. Stackarn, är väl dygnsur bara från "vanliga arbetet".
Igår såg jag den knäppaste film jag sett på väldigt länge. Allt om Min buske. Den var inte dålig så att jag stängde av den, men väldigt märklig måste jag säga. Idag ska jag se Små mirakel och stora. Hoppas den är något bättre!

måtte de ha slutat regna tills imorgon♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0