Pankissar

Jonas jobbar fortfarande och klockan är 19.15. Ingen halvdag där inte. Har fått roat mig själv idag. Efter lunchen gick jag till frisören och klippte mig. Kännde att det blivit en sådan tråkig längd på det, så nu är det kort igen. Försökte få till ett foto, men det blev aldrig bra. Tog upp med frisören att jag tappar så mycket hår. Är ju fullt med hår över allt här hemma.
Jag blev rekomenderad det här:
  Det är små kapsyler med en olja som ska vara som en inpackning.
Den här är köpt i en hälsokost affär och är en gel man ska äta en gång om dagen. Vitaminer som är bra för hår, hud och naglar. Hoppas med den här, att min hy också kan bli bättre.
Hann med lite shopping också. Hittade den här koftan som blir perfekt nu i höst. Gillar att den var lite längre i modelen.


Det var ju pilates ikväll och vilken besvikelse. Vår förra instruktör hade slutat och den nya var inge bra alls. Kanske berodde det på att hon fått reda på att hon skulle vara ledare för pilates så sent som i helgen och inte hade hunnit förbereda sig. Men vi vet inte, de kändes inte bra alls. Nu måste vi försöka hitta något annat ställe där dom kör pilates.
Det var ju så bra att det här låg så nära och Anette var så bra. Men vi måste ju alla gå vidare här i livet.
Till kvällsmat blev det pannkakor med hallon sorbet. Vi hade så lite sylt kvar och den är jag ju tvungen att ta till matlådan. Men glas till var super gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0