Mozarella pizza

Fotona jag lägger in här är tagna med systemkamera, förutom de här enkla som är tagna med mobilen.
Har varit och köpt gummistövlar nu, får hoppas att de kommer till användning någon gång. Åkte runt till massor av sportaffärer men min storlek, 38, var slut överallt. Tillslut tittade jag på ICA maxi och där hade de bra stövlar. Tretorn valde jag. Hade först en tanke på att ta några roliga med något mönster, men när det bara skiljer ca 100 kr på ett par riktigt bra känns det som det är klokare att ta dom.


Idag testade jag på hemmagjort pizza med lufttorkad skinka och mozarella ost. Blev väldigt gott. Såg väldigt aptitligt ut till och med.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0