Lediga dag

Sitter här nu själv. Jonas bröt avtalet och är iväg och jobbar. Men någon måste ju dra in pengar också, speciellt när man är egenföretagare. Men det skulle bara bli halvdag har han sagt, så vi ska ses och luncha sen.
Ikväll börjar den efterlängtade pilatesen igen. Ska bli så skönt. Har ont i ryggen förjämnan nu.
Trevligt kalas var det igår och även jag fick en present. Det var så att dom skulle göra sig av med en bokhylla/vitrinskåp. Jag var rätt snabb och viftade med handen. Den är nu i furu men jag tänkte måla den vit. Kommer att bli så fint, lite gammeldags. Dom hade gjort så med en likadan och det blir väldigt bra. Jonas var väldigt skepptiskt, men han kommer ångra sig när han ser den klar. Annars får mamma ta den, hon var intresserad också. Ska lägga in före och efterbilder sen när jag sätter igång med den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0