Full Fart

Det händer så mycket saker här nu så jag hann inte gå in igår och skriva av mig. Dagen igår började vi med bankbesök, vilken gick jätte bra. vi fick vad vi önskade. Hämtade ut min bil som var inlämnad för byte av kamrem, men något har hänt så den går jätte dåligt. Får lämna in den igen, kunde inte köra över 70. Inget roligt på G:a Övägen där det är 90. Slappade en stund i Karstorp och fick inspiration från en tidning.

På kvällen gick vi ner på stan och alla festival saker. Först blev det pizza på PappaGrappa. Så gott. Dom har gjort om där och sak nu ha ett kaffe med italienska godsaker (glass Bl.a) och även sälja lite ostar och skinka. Dit måste jag gå sen och köpa hem.
Sen blev det lite marknad med såå mycket folk. Vi tittade inte så mycket på sakerna, fast det finns ju inte så mycket att ha för den delen. Utan försökte bara ta oss fram, Jonas och folkmassor ni vet.
Fyrverkerierna avnjöt vi från Bishop arms med en drink i handen. Det var bra, lyckades få med ett utav hjärtarna dom fick till. Måste ha betytt något.

På vägen upp mot scenen på gamla torget igen tog vi och snurra på chokladhjulet och vann väldigt mycket choklad. Mumms. Otursnummret 13, var vinnaren.

Ikväll blir det stan igen, då med tjejerna. Nu ska vi nog försöka komma iväg och handla. Vi konstaterade nyss att det var tomt i kylen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0